زخم


من زخم های بی نظیری به تن دارم
اما تو مهربان ترینشان بودی
عمیق ترینشان
عزیز ترینشان
بعد از تو آدم ها…تنها خراشی بودندبر من که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند
عشق من…خنجرت کولاک کرد…



نظرات شما عزیزان:

shey2nak
ساعت8:34---23 مرداد 1393
حافظ ; هر شب دلداری ام می دهد


و با هزار و یک بیت عاشقــــــانه


می خواهد قانعم کند که تو باز خواهی گشت


اما مـــــن


زیرسیگاریِ پُر از ته سیگارم را باور می کنم


که هر شب بعد از هر فال حافظ


نبودنت را به من طــــعنه می زند...
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:زخم, | 21:11 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود