دلتنگی

هیچکس با من در این دنیا نبود

 هیچکس مانند من تنها نبود

 هیچکس دردی ز دردم برنداشت

بلکه دردی نیز بر دردم گذاشت

هیچکس فکر مرا باور نکرد

خطی از شعر مرا از بر نکرد

هیچکس معنای ازادی نگفت

در وجودم رد پایش را نجست

 هیچکس آن یار دلخواهم نشد

هیچکس دمساز و همراهم نشد

 هیچکس جز من چنین مجنون نبود

در کلاس عاشقی دلخون نبود

 هیچکس دردی نکرد از من دوا

جز خدای من خدای من خدا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:دلتنگی, | 8:21 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود