خدا
 
خدایا.....
خواستم بابت هر گناهی که کرده ام شمعی روشن کنم...
سوختنش را ببینم و جهنم را یادآور شوم...
اما گناهانم آنقدر زیاد بود، که ترسیدم دنیا را به آتش بکشم!
خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم
بابت هر صبحی که بی سلام تو آغاز کردم
بابت لحظات شادی که به یادت نبودم
بابت هر دلی که شکستم
بابت هر گره که به دست تو باز شد و و من به شانس نسبت دادم
بابت هر گره که به دستم کور شد وتو را مقصر دانستم:
مرا ببخش...
الهی العفو....
خـدایا :
منم منم هایم را نبیـن ....
خودت خوب می دانی

"من بی تو هیچـــم"


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:51---20 آذر 1394
بی خداحافظی رفتین خانوم
پاسخ:ببخشید جانم نت قطع شد


ساراجوووووووون
ساعت21:21---18 آذر 1394
وبه خوجملی دالی
پاسخ:مرسی جام


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:56---18 آذر 1394

سلام عزیزم من( هَدی♠ӇƛƊƳ♠)وبلاگ منودل تکیم
اون وبم هک شد
راستی من بازم لینکت کردم
http://girl-mordad.loxblog.com

پاسخ:سلام باشه.ممنون


نسترن
ساعت12:19---16 آذر 1394
دوست جونم خیلی دوست دارم با هم همکاری داشته باشیم وبلاگت خیلی دوست دارم خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی مطمدن باش ضرر نمی کنی منتظرتم ستاره بچینی
پاسخ:ممنونم


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت15:05---14 آذر 1394
در آسانی ها خدا را بخوان تا در سختی ها صدایت برایش ناآشنا نباشد ...
پاسخ:دقیقا


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت15:02---14 آذر 1394
خداوندا ...
خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
مرا تنها تو نگذاری
که من تنهاترین تنهام؛ انسانم

خدا گوید :
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انســــان !
بدان همواره آغوشم
بروی بنده ام باز است
شروع كن ...
یك قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من❤️
پاسخ:مرسی/زیبا بود.


دلشکسته
ساعت20:56---27 آبان 1394
سلام
خسته نباشی
مطالبت خیلی خوبه
موفق باشی

پاسخ:مرسی ازحضورسبزتون


سیدحکیم
ساعت10:48---7 آبان 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 3 آبان 1389برچسب:, | 20:52 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود