پند

من آموخته ام
♦ساده ترین راه برای شادبودن ٬دست کشیدن از گلایه است .

من آموخته ام
♦ تشویق یک آموزگار خوب میتواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند.

من آموخته ام
♦افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین ٬ عمر طولانی تری دارند.

من آموخته ام
♦ نفرت مانند اسید ٬ ظرفی راکه درآن قرار دارد٬ ازبین می برد.

من آموخته ام ٬
♦بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد فقط باید با دعا و کلمات مثبت با آن صحبت کرد.

من آموخته ام
♦ اگر می خواهم خوشحال باشم باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم .

من آموخته ام
♦ اگر دو جمله ی «خسته ام» و«احساس خوبی ندارم » را از زندگی حذف کنم بسیاری از بیماری ها وخستگی ها برطرف می شوند .

من آموخته ام
♦ وقتی مثبت فکر می کنم شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر می پرورانم .

و سرانجام اینکه:

من آموخته ام
♦ با خدا ٬همه چیز ممکن است و خدا راه و رسم زندگی را توسط افراد برگزیده خود برای من فرستاده است .
.
.

♡❤ خدایا هوامو داشته باش ♡❤

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، پند ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 22:1 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود