زندگی


                                                                                نردبان دلم شکسته است،

                                                                                     می شوم برای من کمی دعا کنی؟

                                                                                        یا اگرخدا اجازه می دهد کمی به جای من خدا خدا کنی،


                                                                                                  راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است،

                                                                                                           می شود برای بی قراری دلم ،
                                                                                       
                                                                                                                  سفارشی به ان یار باوفا،

                                                                                                                              خدا کنی؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 خرداد 1393برچسب:زندگی, | 10:11 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود