تنهایی
روزی میــرسَد...
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری...
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم...
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب رآه خــــوآهم افتـــــآد...
مَـــن کـــه غَریبـــــم...
چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم...
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است


نظرات شما عزیزان:

لبیک یا حسین (ع)
ساعت13:45---21 آذر 1393
سلام وبلاگ خوبی داری موفق باشید
پاسخ:سلام پاینده باشی


سینا
ساعت10:28---5 آذر 1393
وب خوبی داریی موفق باشی
پاسخ:تشکرات


نازنین
ساعت13:27---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار سپید گل
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com
پاسخ:مرسی


نازنین
ساعت12:03---29 آبان 1393
چطوری سپید گل
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی سپید گل ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
سپید گل منتظرتما
پاسخ:ممنونم جانم /حتما


نازنین
ساعت11:44---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم
پاسخ:ممنون


hossin
ساعت21:09---22 آبان 1393
سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی داری لینک کنی ممنون میشم
پاسخ:ممنون


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:58---19 آبان 1393
ﻣﻦ ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺖ !
ﮐﻤﯽ ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺖ ، ﺷﺐ ﻫﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﺵ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻫﺮﺷﺒﻢ ﺷﺪ .
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ .
ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﯽ !
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ، ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ . . .
پاسخ:ممنون ازحضورسبزتون


مینا
ساعت10:47---18 آبان 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
پاسخ:سلام ممنون /حتما


امیرمسعود
ساعت20:46---11 آبان 1393
سر کلاس درس معلم پرسید:هی بچه ها چه
کسی می دونه عشق چیه؟
هیچکس جوابی نداد همه ی کلاس یکباره ساکت شد همه به هم دیگه نگاه می کردند ناگهان لنا یکی از بچه های کلاس آروم سرشو انداخت پایین در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود. لنا 3 روز بود با کسی حرف نزده بود بغل دستیش نیوشا موضوع رو ازش پرسید .بغض لنا ترکید و شروع کرد به گریه کردن معلم اونو دید و

گفت:لنا جان تو جواب بده دخترم عشق چیه؟

لنا با چشمای قرمز پف کرده و با صدای گرفته گفت:عشق؟

دوباره یه نیشخند زدو گفت:عشق... ببینم خانوم معلم شما تابحال کسی رو

دیدی که بهت بگه عشق چیه؟

معلم مکث کردو جواب داد:خب نه ولی الان دارم از تو می پرسم

لنا گفت:بچه ها بذارید یه داستانی رو از عشق براتون تعریف کنم تا عشق رو درک کنید نه معنی شفاهیشو حفظ کنید

و ادامه داد:من شخصی رو دوست داشتم و دارم از وقتی که عاشقش شدم

با خودم عهد بستم که تا وقتی که نفهمیدم از من متنفره بجز اون شخص

دیگه ای رو توی دلم راه ندم برای یه دختر بچه خیلی سخته که به یه چنین

عهدی عمل کنه. گریه های شبانه و دور از چشم بقیه به طوریکه بالشم

خیس می شد اما دوسش داشتم بیشتر از هر چیز و هر کسی حاضر بودم هر کاری براش بکنم هر کاری...

من تا مدتی پیش نمی دونستم که اونم منو دوست داره ولی یه مدت پیش

فهمیدم اون حتی قبل ازینکه من عاشقش بشم عاشقم بوده چه روزای

عشنگی بود sms بازی های شبانه صحبت های یواشکی ما باهم خیلی خوب

بودیم عاشق هم دیگه بودیم از ته قلب همدیگرو دوست داشتیم و هر کاری

برای هم می کردیم من چند بار دستشو گرفتم یعنی اون دست منو گرفت

خیلی گرم بودن عشق یعنی توی سردترین هوا با گرمی وجود یکی گرم

بشی عشق یعنی حاضر باشی همه چیزتو بهخاطرش از دست بدی عشق

یعنی از هر چیزو هز کسی به خاطرش بگذری اون زمان خانواده های ما زیاد

باهم خوب نبودن اما عشق من بهم گفت که دیگه طاقت ندارم و به پدرم

موضوع رو گفت پدرم ازین موضوع خیلی ناراحت شد فکر نمی کرد توی این

مدت بین ما یه چنین احساسی پدید بیاد ولی اومده بود پدرم می خواست

عشق منو بزنه ولی من طاقت نداشتم نمی تونستم ببینم پدرم عشق منو

می زنه رفتم جلوی دست پدرم و گفتم پدر منو بزن اونو ول کن خواهش می

کنم بذار بره بعد بهش اشاره کردم که برو اون گفت لنا نه من نمی تونم بذارم

ه بجای من تورو بزنه من با یه لگد اونو به اونطرف تر پرتاب کردم و گفتم

بخاطر من برو ... و اون رفت و پدرم منرو به رگبار کتک بست عشق یعنی

حاضر باشی هر سختی رو بخاطر راححتیش تحمل کنی.بعد از این موضوع

غشق من رفت ما بهم قول داده بودیم که کسی رو توی زندگیمون راه ندیم

اون رفت و ازون به بعد هیچکس ازش خبری نداشت اون فقط یه نامه برام

فرستاد که توش نوشته شده بود: لنای عزیز همیشه دوست داشتم و دارم

من تا آخرین ثانیه ی عمر به عهدم وفا می کنم منتظرت می مونم شاید ما

توی این دنیا بهم نرسیم ولی بدون عاشقا تو اون دنیا بهم می رسن پس من

زودتر می رمو اونجا منتظرت می مونم خدا نگهدار گلکم مواظب خودت باش

دوستدار تو (ب.ش)

لنا که صورتش از اشک خیس بود نگاهی به معلم کردو گفت: خب خانم معلم

گمان می کنم جوابم واضح بود

معلم هم که به شدت گریه می کرد گفت:آره دخترم می تونی بشینی

لنا به بچه ها نگاه کرد همه داشتن گریه می کردن ناگهان در باز شد و ناظم

مدرس
پاسخ:خیلی زیبابود اما مثل مروارید اصل عشق واقعی کمیاب شده.


رز سياه
ساعت22:31---4 آبان 1393
وبت قشنگه
پاسخ:ممنونم ازلطفت


محمد حسن
ساعت21:06---3 آبان 1393
وبلاگ خوبی دارین موفق باشید
پاسخ:مرسی


RAMIN
ساعت14:18---3 آبان 1393
بهترین آدمهای زندگی؛
همان کسانی هستند که؛
وقتی کنارشان می نشینی؛
چایی ات سرد می شود و دلت گرم
پاسخ:مرسی واقعا درست گفتی


elham
ساعت15:09---2 آبان 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وب منم بیای و نظرتو بگی. با تبادل لینکم موافقم موفق باشی
پاسخ:مرسی جانم


arman
ساعت2:15---30 مهر 1393
دوستای گلم امشب اخرین شبی بود که انلاین بودم دیگه مزاحم هیشکی نمیشم بعضی چیزا اونقدر سخته که نمیتونی جلوش قد علم کنی واسه بعضیا عشق و عاشقی کشکه اما....هه .خیلی تو این چن مدتی ک توی لوکس بلاگ بودم باهاتون حال کردم خوشحالم ک رفقایی مث شما لوکس بلاگیا دارم دلم براتون تنگ میشه...خداحافظ واسه همیشه
پاسخ:متاسفم ازرفتنتون


رز سياه
ساعت21:33---27 مهر 1393
فدات عزيزم وب تو هم زيباست
پاسخ:مرسی


minaf
ساعت19:17---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه
پاسخ:سلام جانم ممنونم که بهم سرزدی


باران
ساعت13:52---25 مهر 1393
وب ریباایی داری موفق باشی عزیزم.
پاسخ:ممنونم


ya doghtar
ساعت13:37---25 مهر 1393
وب خوب و خوشگلی داری
پاسخ:مرسی جانم


من خود آن سیزدهم
ساعت21:58---24 مهر 1393
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست...
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست...
دراین ساحل که من افتاده ام خاموش...
غمم دریا...دلم تنهاست...
پاسخ:ممنون


مجید اصغرزاده
ساعت0:36---22 مهر 1393
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥راستی هر موقع وبتو آپ کردی خبرم کن ممنون
پاسخ:ممنون


morteza
ساعت15:07---21 مهر 1393
سلام ممنون ک برام نظر گذاشتی بازم از این کارا بکن خوشحال میشم موفق باشی منم سر میزنم فدات
پاسخ:ممنون


floria
ساعت14:55---21 مهر 1393
‎سلام ابجی وب خوبی داری
پاسخ:ممنون ابجی جون


mehran
ساعت21:59---19 مهر 1393
سلام وبلاگ خوبی دارید دوست عزیز موفق باشی
پاسخ:مرسی زنده باشی وسلامت


مبیلی
ساعت14:34---18 مهر 1393
لاااااااااایکــــــــــ ــــــــــــــــــ
خعلی قشنگ بوود
پاسخ:ممنونم /پاینده باشی


minaf
ساعت9:24---18 مهر 1393
هـــــی رفـــیـــــــق . . .


زیـــــــادى خـــوبـــــى نـــکــــن !!!


انـــســـــان اســـت، فـــــرامــــوشـــکار اســـــت !


از تنهــــایـــــى اش کــــــه در بیــــایـــــد تنــهــــایـــــى ات را دور مــیـــزنــــد !


پـــشـــت مــــى کـــنــــد بـــــه تـــــو , بــــه گــــذشـــتــــه اش !!!


حـــتــــی روزى میــــرســــد کــــــه بــــــــه تـــــــو میــگـــویـــد: شـــــما... :|
پاسخ:دقیقا حق با تو دوست خوبم هست .


غریبه
ساعت0:15---18 مهر 1393
سلام.ممنون به برکه من سر زدین وب قشنگی دارین لینک شدین.اگه خواستین لینک کنین.ممنون
پاسخ:ممنونم لطف کردین


مجید اصغرزاده
ساعت2:35---15 مهر 1393

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
پاسخ:ممنون ازشما/حتما


elham
ساعت7:44---13 مهر 1393
موفقيتت ارزومممممممممه گلم
پاسخ:مرسی جانم


amir
ساعت9:59---12 مهر 1393
حرف نداره
پاسخ:ممنون


elham
ساعت9:27---12 مهر 1393
خيليييييييييييييييي قشنگه وبت دوست عسيس موفق باشي به منم سر بزن
پاسخ:ممنون جانم


minaf
ساعت23:30---11 مهر 1393


فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے …!

یا …

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ …!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!
پاسخ:ممنون جانم


bad guy
ساعت20:09---11 مهر 1393
موفق باشی
پاسخ:ممنون


minaf
ساعت12:24---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم

پاسخ:سلام دوستم کاش به یادهم باشیم تا نگیم کاش بود الان ..........


پویا
ساعت21:41---8 مهر 1393
به به خیلی گلی همیشه بهم سر بزن منم یام
پاسخ:ممنون ازشما


shahram&maryam
ساعت15:51---7 مهر 1393
مــــن اینجا تنــــها، تنـــهای تنـــها...

تنهایی خــویش را بغل می گــیرم...

دیوارهای خیانت بلندند،دســـتم به آن طـــرف کـــه تو هستی نمی رسد...

تنها مونس مـــن در این سمت دیوار در این شبهای وفاداری،تنهایی است..

اما تـــــو...

در آنــــسوی دیوارهـــــــــا

برای کـــــه یادگاری می نویسی؟
پاسخ:ممنون ازحضورسبزتون


minaf
ساعت15:45---7 مهر 1393
دیدی آخرش منو تنها گذاشت و رفت ، از زمین قلبمو برنداشت و رفت ، دیدی آخرش منو دیونه کرد ، واسه رفتن همین و بهونه کرد ، دیدی اون وعده هایی که رنگی بود ، تمومش واسه قشنگی بود ، دیدی اونی که دلمو بهش دادم ، رفت از چشمای نازش افتادم ، دیدی اونی که می گفت ماله منه ، دم آخر نیومد سر بزنه ، دیدی خط زد اسمم و از دفترش ، رفت و اسپند نزدم دور سرش ، دیدی اون نخواست برم به بدرقش ، دیدی باختم تو مسابقش ، دیدی مهربونیارو زد کنار ، رفت و چشمامو گذاشت تو انتظار ، دیدی رفت گذاشت به پای سرنوشت ، گفت شاید ببنیمت توی بهشت .....
پاسخ:مرسی ازمتن زیباون


shahram&maryam
ساعت18:25---6 مهر 1393
سلام.ممنون از اینکه به وبم سر زدی.وبت عالیه.در ضمن لینکت کردم
پاسخ:ممنون ازلطفتون ولینکتون


سروش
ساعت8:54---6 مهر 1393
وبت واقعا زیباست خیلی خوب بود ممنون

خوشحال میشم ب من سر بزنی و نظر بزاری
پاسخ:پاینده باشی وممنون


hesabdar
ساعت13:43---4 مهر 1393
پدرش بهش گفت این1000تا چسب زخم روبفروش تابرات کفش بخرم...
بچه نشست باخودش فکرکرد...یعنی بایدارزو کنم 1000نفر یه جاشون
زخم بشه تامن کفش بخرم؟! ولـش کن-همین خوبه...
به ســـــــــلامتی قلب پـــاک ومـــــهربونش..
پاسخ:ممنون ازحضورتون


reza
ساعت22:34---3 مهر 1393
وبت خیلی قشنگه احساسیه
پاسخ:مرسی ازلطفت


bad guy
ساعت10:43---3 مهر 1393
وب جالبی دارین
پاسخ:مرسی


amir
ساعت23:59---1 مهر 1393
دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین
اگه به منم سر بزنین خوشحال میشمeloney.lxb.ir
اگه مایل به تبادل بودین برام نظر بذارین و ادرس وبتونم بذارین ممنون
پاسخ:ممنون ازلطفتون پاینده باشی.


ehsanpishro
ساعت22:50---1 مهر 1393

پاسخ:ممنون


asghary
ساعت12:53---30 شهريور 1393
عالی بود وب خیلی خیلی خوبی داری ممنون از مطالبت موفق باشی
پاسخ:ممنون پاینده باشی


نعیمه
ساعت21:11---27 شهريور 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره

برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....

زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....

בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...

خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم

يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..

پاسخ:واقعا دل منم همینومیخواد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 شهريور 1388برچسب:, | 10:34 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود