خدا
 
عاشقانه ای از ماوراء...

سوگند به 'روز '... وقتی نور میگیرد ... رو به 'شب' ... وقتی آرام میگیرد 
که من نه تو را رها کرد ه‌ام و نه با تو دشمنی کرده‌ام ( ضحی 1تا 3)
افسوس .... ( و خداوند حسرت می خورد ... یا حسرتا علی العباد ) افسوس ... که هرکس را فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را به مسخره گرفتی.
(یس 30) 
و از تمام پیامهایم روی برگرداندی
(انعام 4) 

و با خشم رفتی و 
فکر کردی 
هرگزبرتوقدرتی نداشته ام
(انبیا 87) 

و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری.

(یونس 24) 

و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری
(حج 73) 

پس چون مشکلات 
از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید......
گفتم کمکهایم درراه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی 
اما به من شک داشتی .
( احزاب 10)

تا زمین با آن وسعت بر تو تنگ آمد
پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی 
و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، 
پس من بسوی تو بازگشتم تا تو نیز بسوی من بازگردی که من مهربانترینم 
در بازگشتن.
( توبه 118)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, | 8:20 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود