یادمان باشد
 

   یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

  عکس رد پا روی برف ها

 

  یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ،نه آن گونه که می خواهم باشند

  

  یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

 

 

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

 

 یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

 

 چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت23:17---30 فروردين 1394
سلام و درود بی پایان خدمت شما امیدوارم حالتون خوب باشه ببخشید بهتون سر نمیزنم یه مدت حوصله وب گردی رو نداشتم . اگر وقت کردید به وبم بیایید آپـــــم منتظر حضورتون هستم خدانگهدارتون
پاسخ: سلام


رها محمدی
ساعت18:53---8 دی 1393
سلام سپید گل مهربون
خوبی؟
مرسی ک نظر دادی توی وبم
ی چیز میخام بت بگم عزیزم
بیشتر نظراتی ک توی وبت میدن تبلیغاتیه
یه سیستمی توی اینترنت راه افتاده ک اتوماتیک ی نظر و هم زمان به هزاران وبلاگ میفرسته
اینا ک نظر میدن اصلن وب تو رو نمی بینن
لازم نیست جوابشونو بدی
هروز 10 تا مث این تبلیغی ها واسه من میاد و من حذف شون میکنم
تو هم جواب شونو نده خشکل ام

پاسخ:ازیاداوریتون ممنون


نازی
ساعت11:03---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی سپید گل ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ ممنونم نازی جون


نازی
ساعت17:41---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی سپید گل ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام امدم جانم


morteza
ساعت17:35---2 دی 1393
...راضی نیستم از کسی که سرمزارم گریه کنه



زنده بودنم گریه داشت همه خندیدند

پاسخ:جمله عالی گفتی .مرسی ازحضورت


1Nafar
ساعت0:25---2 دی 1393
سلام عزیز سایت پر محتوا و عالی داری دوست دارم با سایت شما تبادل لینک داشته باشم اگر موافق بودید ما رو لینک کنید و اطلاع بدید تا بنده هم سایت شما رو با افتخار لینک کنیم.
http://shia110.roomfa.com
پاسخ:ممنونم حتما


محمد حسن زاده نبی جان
ساعت13:54---1 دی 1393
سلام ممنون به امید مطالب مذهبی تر
پاسخ:سلام/ممنون وحتما مطالب مذهبی میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 1 دی 1389برچسب:, | 8:30 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود