دلتنگی/باران
-----------------------------------------------------------------------------------

دلم برای باران تنگ شده است
دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است ،
دلم تنگ است برای پرسه در زیر باران .
بارانی که به من آموخت رسم زندگی را ،
دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان برای ابرهای سیاه سرگردان ،
در آن روزها بارانی بود برای قدم زدن در زیر آن و خالی کردن دل های پر از غم ،
مدتی است که دیگر نه بارانی است و نه ابری
این روزها تنها یک قلب است که پر از درد دل است،
نمی داند درد دلش را به چه کسی بگوید
پس ای باران ببار که درد دلم را به تو بگویم
بگذار من نیز مانند تو و همراه با تو ببارم ببار تا خالی شوم
گاهی دلت نمیخواهد دیروز را بیاد بیاوری !! انگیزه ای برای فردا هم نداری !!!
و حال هم که گاهی فقط دلت میخواهد زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای از گوشه ترین گوشه ای که میشناسی بشینی و فقط نگاه کنی !!!!
گاهی دلگیری ....
شاید ازخودت ،
شاید از ...........!!!!


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت16:36---9 فروردين 1394
سلام لینکیم اما بهم سر نمیزنیم
بیشتر بهم سر بزن
ممنون
پاسخ:سلام حتما


سارا یکتا
ساعت10:48---28 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟یه پیشنهاد داشتم واست خوب فکر کن و جوابشو بهم بده باهم تبادل لینک کنیم و بجاش منم کلید یکی از واحدهای ۲۰۰متریمو تو مونیخ آلمان با هزینه رقت و برگشت و هزینه سفرت و سوغاتی رو به عهده میگیرم اگه همیشه سرزدی و کامنت دادی واحد رو به نامت میکنم و اگه قبول نکنی بجاش اون عکس آپ حموم رو شبا میفرستم تو رختخوابت. منتظرتم بوس بای
پاسخ:مرسی


minaf
ساعت13:32---15 بهمن 1393
دلـم ...

هنـوز ..

خیس خورده نگاه توست ..!!

نـازش بـدار ..!

که نلغــزد ..

از میان دستهایت ..!!



بار آخر! دست آخر !



من ورق را با دلم بر میزنم !



بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...



هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !



دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !



پس به حکم عشق بازی می کنیم



این دل من رو بکن حالا دلت را !



دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...



حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...



پاسخ:مرسی از مطلبت


...
ساعت16:38---13 بهمن 1393
من آهسته عبور میکنم صدای گامهای خسته ام را نمیشنوم

باقی می مانم در خود و تاب میخورم در آهستگی زمان

و سرگیجه می گیرم از این سکوت این سکوت تلخ

جریحه دار می کنم حرمت حسابهای عمرم را

اما لذتی است بی پایان در لحظه لحظه عبور

هر چند آرام هر چند ساکت دوستش دارم


پاسخ:مرسی ازحضورت


!(farzad)!
ساعت16:58---25 دی 1393
سلام خوبی
یه چتروم گرفتم خوشحال میشم بیای و سر بزنی درجه هم بهت میدم boloorchat.com


دلارام
ساعت12:12---25 دی 1393
likeeeeeeeeeeee

بابا یادگار
ساعت9:31---23 دی 1393
روزی فراموش می کنیم که چه صدمه هایی دیدیم،
چرا گریه کردیم و چه کسانی باعث آن بودند.
در نهایت متوجه خواهیم شد رمز آزاد بودن ،
انتقام نیست
بلکه اینست که بگذاریم همه چیز به شیوه خود و در زمان خود معلوم گردد.
در نهایت آنچه مهم است ،
نه فصل اول ،
بلکه فصل آخر زندگیمان است که نشان میدهد مسیر را چگونه پیمودیم.
همیشه بخندیم،ببخشیم،عاشق باشیم و ایمان داشته باشیم و نترسیم…
در اینصورت است که فصل آخر را شادمانه خواهیم زیست …
پاسخ:ممنون ازلطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 دی 1389برچسب:, | 21:34 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود