دلتنگی

 

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم
اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم
بیا با من مدارا کن که دل غمگین و جان خسته م
اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم
بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم
بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم
جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم
اگر از زخم دل پرسی برایش مرهمی بستم..........



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت8:45---29 خرداد 1393
گاهــــــــــــیـــ-ـــ-ـــ ...

هــــــــوس می کنمــــــــــــ

در آغوشتــــــــــــــ حل شومـــــــــــ

با همه ســــــــــردیت

هنـــــــــــــوز بــــرایم گرمـــــــــــ ترین

حــــــــــــــس دنیایی....
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:دلتنگی, | 8:31 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود