باران

ببار ای آسمان،
 من کویری خسته ام
 پر از خار و خاشاکم،
 گلی در بستر خویش ندیده ام
 خوب می دانم، تو هم دل گرفته ای
 بغض هایت را هدیه به رودخانه احساساتم کن
 برای سرسبزی دلم لاله های واژگون را آبیاری کنم
 مرغک آواز خوان در کویر من نمی ماند
 سایه سارم نیست که مهمانش کنم
 ای آسمان ببار برکویر تشنه ام
 دیگر از رقص طوفان شنها خسته ام
 ببار که من کشتی به گل نشسته ام
 چشم انتظار قطره ای باران نشسته ام
 من کویری شوره زارم ...
 در انتظار باران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:باران, | 16:44 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود